Halsningar fran Australien

Hej alskade bastisar!

Nu har jag snart varit borta i 2 manader vilket ar helt galet om man tanker efter. Stor eloge till Pinkabelle som pimpat bloggen och gjort en nystart, det gillas starkt! Tycker ni far uppdatera lite oftare sa jag kan ha koll pa vad ni har for er darhemma, later ju riktigt kul och spannande med ett nytt bollprogram!

Jag har det toppen harborta fast vi har jobbat pa en dunderdalig lokfarm. Det ar varmt och skont och sommaren har verkligen kommit hit! Jag har varit lite olydig och badat i havet, men jag lovar att jag sag upp for hajarna Linni sa ni kan vara lugna ;) Igar sag jag forresten min forsta orm har i Australien men som tur var var den redan dod! Men lite laskigt faktiskt :S Annars har jag inte stott pa sa manga laskiga djur, bara en och annan kackerlacka i koket (!).

Hoppas allt ar bra med er och att ni inte fryser for mycket i Liviushallen!

Massa karlek till er <3
/ Marre

1 kommentar:

  1. sjukt att det redan gått två månader men det känns ändå som om du har varit iväg länge (och borde komma hem snart ;) haha, usch akta dig för spindlarna också! big love<3

    SvaraRadera